Робота над виразним читанням тексту ”Мурчик і Жмурчик” Дмитра Чередниченка.
https://www.youtube.com/watch?v=oNptv79ASZY Читати з розумінням текст на стор. 92-93, дати відповіді на запитання.
21.04.20
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними.
https://www.youtube.com/watch?v=UG3RYgftY38 Письмово: Спишіть. Підкресліть слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне лексичне значення. У тихому гаю Лисичка щастя мала. Сироїжки, лисички, опеньки, маслюки належать до їстівних грибів. Василько знітився, не знав, де руки діти. Діти весело бігали. https://www.slideshare.net/VsimPPT/103-1-137728861
22.04.20
Опрацювання вірша “Здоровим будь!” Грицька Бойка.
Читати вірш з інтонацією на стор. 94-95. https://vseosvita.ua/library/1-klas-prezentacia-opracuvanna-virsa-zdorovim-bud-gricka-bojka-126676.html
23.04.20
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту. Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.
Списати за зразком: https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u104
24.04.20
Робота над читанням за ролями тексту “Корисна розмова” Теклі Білецької.
Читати виразно на стор. 96-97, відшукати порівняння у тексті. https://vseosvita.ua/library/1-klas-prezentacia-citanna-za-rolami-tekstu-korisna-rozmova-tekli-bileckoi-126688.html
Математика
Дата
Матеріали для опрацювання
Завдання для виконання
21.04.20
Додавання виду 45+30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.
Розрізнення слів, які відповідають на питання хто? і що?. Побудова і записування речень. Розвиток звязного мовлення: спілкування на тему “Рослини”
Письмово за:https://www.slideshare.net/VsimPPT/106-1-138949900. Презентація до розвитку мовлення:https://ppt4web.ru/pedagogika/rozvitok-movlennja-klas.html
28.04.20
Виразне читання віршів про дні тижня та місяці.
Читати вірші з інтонацією на стор. 98-101 з букваря. Дні тижня у віршах: https://vseosvita.ua/library/dni-tizna-u-virsahmaterial-dla-oformlenna-navcalnogo-oseredku-135572.html, пісня: https://www.youtube.com/watch?v=cWvEWKc-Bwc .
29.04.20
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.
Списати перший текст: https://vseosvita.ua/library/teksti-dla-diktantiv-ta-spisuvanna-v-1-klasi-z-temi-mij-ridnij-kraj-128947.html?fbclid=IwAR2sfRcQwuBOQXwidNmh9mSrwe_dp0dhvQ6glDfrzUQt2C7ZGkeuLqE1rHY
30.04.20
Робота над усвідомленим читанням тексту “Чий апельсин більший?” Віри Карасьової.
Скоромовки: https://drive.google.com/file/d/1CSwIJai3ScKvlFIFm6RCwEPKWZ3tgvEK/view Читати з розумінням текст на стор. 102-103, дати відповіді на запитання.
Дата
Матеріали для опрацювання
Завдання для виконання
04.05.20
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком.
Відео:https://www.youtube.com/watch?v=O6i1PfmLgaI Відео 2: https://www.youtube.com/watch?v=bvbCMFe-0BI ”Методичка для батьків”: http://nvk12.rv.ua/document/little_school/mova_lesson/prukmetnuk_1-4_klas.pdf
05.05.20
Опрацювання вірша “Навпакійко” Тетяни Лисенко. Робота з дитячою книжкою.
Читати виразно стор. 104-105, відповідати на запитання до прочитаного. Малюємо літери: https://www.facebook.com/bohdanbooks/videos/3896565920385179/?v=3896565920385179
06.05.20
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами.
Презентація: https://vseosvita.ua/library/materiali-dla-vciteliv-nus-zakriplenna-vivcenih-bukv-prezentacia-63873.html Звук дж. https://www.youtube.com/watch?v=fuhHf9qbZ3o
07.05.20
Робота над виразним читанням і розумінням казки “Мишка, Кіт і гарбуз.”
Читати виразно стор. 106-107, відповідати на запитання до прочитаного. Удосконалюємо читання: https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g
08.05.20
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів.
Записати в зошит словами числа від 1 до 10. Перегляд презентації, НЕ вживаючи термін “числівник”.https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Flego-gra-prezentaciya-do-uroku-ukra-nsko-movi-chislivnik-2-klas-144579.html&psig=AOvVaw3HEKtTG5ChF0i5eKOVB566&ust=1588338079344000&source=images&cd=vfe&ved=0CA0QjhxqFwoTCNDH79WakOkCFQAAAAAdAAAAABAD
Математика
Дата
Матеріали для опрацювання
Завдання для виконання
27.04.20
Додавання виду 24+35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.
Виконати сторінку 50 друкованого зошита. Стіна слів до теми: https://scontent.fudj1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/94841035_565038047463041_8643665702319816704_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_sid=8024bb&_nc_oc=AQkZ4D78wwxjkUMFsn-7_QuAPv8453PXQsWYKrxF2z0VepG67kh6RzX4jzft5HpzxvI&_nc_ht=scontent.fudj1-1.fna&_nc_tp=7&oh=cb2264f86f45eb018e3ed1414f7c201f&oe=5ECE9FAC
27.04.20
«Моє родинне коло»
Презентація про родину: https://naurok.com.ua/prezentaciya-moya-sim-ya-moya-rodina---ce-i-e-moya-malenka-batkivschina-7498.html Виконати сторінку 51 друкованого зошита.
28.04.20
“Моя сім я і я”
Виконати сторінку 52-53 друкованого зошита. Розбираємо слово сім я: https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE&t=25s
28.04.20
Сімейні традиції.
Виконати сторінку 54 друкованого зошита. Поради для сім ї: https://www.youtube.com/watch?v=dG4GAdX9O-c
Виконати сторінку 65 друкованого зошита. Свята та традиції https://www.youtube.com/watch?v=zipLXq0fdu0
Мистецтво
Дата
Матеріали для опрацювання
Завдання для виконання
28.04.20
Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі і холодні кольори (поверхня) СМ: Д. Галчутт “Метелики”. ХТД: Зображення різнокольорового метелика(олівці, фломастери,).
Малюємо метелика. Про кольори та їх відтінки: https://vseosvita.ua/library/vivcenna-koloriv-i-ih-vidtinkiv-set-iz-7-riznih-rozrobok-243358.html
30.04.20
Ноти в межах І октави (узагальнення). СМ: В.Барвінський “Сонечко”, Е.Гріг “Метелик”. ХТД: “Барви рідної землі” муз. О.Злотника, сл. О.Вратарьова - розучування; пластична імпровізація (танок “Веселі метелики”).
ХТД: Зображення улюблених героїв із мультфільмів. (кольорові олівці)
Укр. Мульт. https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D5p_LGgeeZ7k%26fbclid%3DIwAR01PeRm13yTmW-RVQpTa69APYzIs5JnhPAvUHu20dliiFO63p-bo6hyV1s&h=AT3FT07vNSR1giFEg5xwJHopSEX1uvQCuoXduhGWUMxHbRMovtmMSqm0czliX5gqvcIiGe4goGm8f9IGZ_s9px9uljkVmAZ6RQAq9MCr7JUPWRmEvhYRy5VllcA9cRVIx1GpYt65Z4taod5PX_A зображення: https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enUA869UA869&sxsrf=ALeKk02oQr9pgjjEKX7CMKYPXzWoV0F64w:1588258562681&source=univ&tbm=isch&q=%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%97+%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D1%96%D0%B2&sa=X&ved=2ahUKEwisk8KbtJDpAhUHURUIHQ52CFwQsAR6BAgMEAE
Коментарi