Повернутися до звичайного режиму


Наказ

31.08.2022 № 155

Про організацію роботи класів

з інклюзивним навчанням

у 2022-2023 навчальному році

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту, Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України 24.02.2022 №2102-ІX (зі змінами), наказу МОН України від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 року № 588 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», листа МОН України від 30.08.2021 № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році», висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство

НАКАЗУЮ:

1. Організувати у 2022-2023 навчальному році у 1, 4 та 9 класах інклюзивне навчання в очному режимі, дотримуючись усіх рекомендацій у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення:

1.1. У 1 класі для учениці з особливими освітніми потребами Боднарчук Данієли Андріївни;

1.2. У 4 класі для учня з особливими освітніми потребами Тетері Максима Миколайовича;

1.3. У 9 класі для учениці з особливими освітніми потребами Веждел Ганни Юріївни.

2. Закріпити асистентів вчителів за класами з інклюзивним навчанням:

2.1. Сенинець Наталію Петрівну у 1 класі;

2.2. Вийбер Іру Іванівну у 4 класі;

2.3. Сочку Ярославу Іванівну у 9 класі.

3. Асистентам учителів Сенинець Наталії Петрівні, Вийбер Ірі Іванівні та Сочці Ярославі Іванівні:

3.1. Забезпечувати соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

Постійно

3.2. Розробити спільно з групою фахівців індивідуального супроводу дітей з особливими освітніми потребами індивідуальні програми розвитку (до 15.09.2022 року) та забезпечити їх виконання протягом навчального року.

3.3. Забезпечити виконання посадових обов’язків асистента вчителя.

Постійно

3.4. Скласти план самоосвіти на 2022-2023 навчальний рік.

До 15.09.2022

3.5. Скласти план роботи на навчальний рік та на місяць.

До 15.09.2022

3.6. Завести:

- книгу взаємодії фахівців з батьками дітей з особливими освітніми потребами;

-листок спостережень.

До 05.09.2022 року

4. Покласти відповідальність за збереження життя і здоров’я учнів з особливими освітніми потребами інклюзивних класів на асистентів вчителів Сенинець Наталію Петрівну, Вийбер Іру Іванівну, Сочку Ярославу Іванівну та класних керівників Терпай Сніжану Юріївну, Павльо Ярославу Василівну, Гаджегу Віру Іванівну.

Постійно

5. Вчителям-предметникам забезпечити особистісно зорієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу, враховуючи особливі освітні потреби учнів.

Постійно

6. Практичному психологу Блищак Наталії Антонівні та вчителю-реабілітологу Петровцій Ользі Олександрівні проводити корекційно-розвивальні заняття з 01.09.2022 року.

7. Педагогічним працівникам:

7.1. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою.

Протягом навчального року

7.2. Залучати учнів з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я .

Протягом навчального року

8. Практичному психологу Блищак Наталії Антонівні:

8.1. Надавати систематичну консультативну допомогу вчителям – предметникам, які викладають у класах з інклюзивним навчанням, у створенні сприятливих умов адаптації учнів з особливими освітніми потребами, психологічно комфортного перебування в учнівському колективі.

8.2. Вивчити стан адаптації учнів з особливими освітніми потребами класів з інклюзивним навчанням.

До 30.09.2022

8.3. Здійснювати психолого-педагогічний супровід:

- дітей з особливими освітніми потребами, проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівських колективах;

- родин, у яких виховуються діти з ООП, проводити індивідуальні консультації для батьків, тренінги.

- в організації навчання учнів з особливими освітніми потребами у 1, 4 та 9 класах з інклюзивним навчанням.

9. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Штефаньо Єлизаветі Іванівні:

9.1. Контролювати організацію освітнього процесу в класах з інклюзивним навчанням.

Постійно

9.2. Аналізувати результативність освітнього процесу у класах з інклюзивним навчанням та рівень навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.

10. Контроль за виконання наказу залишаю за собою.

Директор гімназії Олеся ТЕРПАЙ

Наказ

31.08.2023 № 153

Про затвердження Положення

про команду психолого-педагогічного

супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Відповідно до статті 20 Закону України «Про освіту», пункту 5 Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 08.06.2018 року № 609, з метою створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей та забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в Греблянській гімназії , що додається.

2. Покласти обов’язки щодо організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в Греблянській гімназії , на заступника директора з навчально-виховної роботи Худанич Наталію Василівну.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор гімназії Олеся ТЕРПАЙ

З наказом ознайомлена Наталія ХУДАНИЧ

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ № 153 від 31.08.2023 Директор гімназії Олеся ТЕРПАЙ

ПОЛОЖЕННЯ

про команду психолого-педагогічного супроводу

дитини з особливими освітніми потребами

в Греблянській гімназії

І. Загальні положення

1. Це Положення визначає основні принципи, завдання та функції, а також порядок організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (далі – Команда супроводу), які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в Греблянській гімназії (далі – заклад освіти).

2. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:

2.1. Індивідуальна навчальна програма – документ (частина ІПР), який окреслює коло знань, умінь та навичок, що підлягають засвоєнню з кожного окремого навчального предмету у процесі навчання у закладі загальної середньої освіти з метою реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з особливими освітніми потребами (далі – дитини з ООП). Містить перелік тем матеріалу, що вивчається, рекомендації щодо кількості годин на кожну тему, час, відведений на вивчення всього курсу.

2.2. Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про освіту».

3. Персональний склад Команди супроводу затверджується наказом керівника закладу освіти, в якому здобувають освіту діти з ООП.

4. Команда супроводу дитини з ООП співпрацює з ІРЦ з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності.

ІІ. Склад учасників Команди супроводу

1. Склад Команди супроводу визначається з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП.

2. До складу Команди супроводу дитини з ООП входять:

У закладі загальної середньої освіти:

2.1. Постійні учасники:

директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), вчителі, асистент вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель – дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки або законні представники (далі – батьки) дитини з ООП тощо;

2.2. Залучені фахівці:

медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо.

ІІІ. Принципи діяльності Команди супроводу

1. Основними принципами діяльності Команди супроводу є:

1.1. Повага до індивідуальних особливостей дитини з ООП;

1.2. Дотримання інтересів дитини з ООП, недопущення дискримінації та порушення її прав:

1.3. Командний підхід;

1.4. Активна співпраця з батьками дитини з ООП, залучення їх до освітнього процесу та розробки ІПР;

1.5. Конфіденційність та дотримання етичних принципів;

1.6. Міжвідомча співпраця.

ІV. Завдання Команди супроводу

1. Команда супроводу виконує наступні завдання:

1.1. Збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР;

1.2. Вивчення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечення надання цих послуг;

1.3. Розроблення ІПР для кожної дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини;

1.4. Надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання;

1.5. Створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище;

1.6. Проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання;

1.7. Проведення інформаційно-просвітницької роботи у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП.

V. Основні функції учасників Команди супроводу

1. Адміністрація закладу освіти (директор або заступник директора з навчально-виховної роботи):

1.1. Формування складу Команди супроводу;

1.2. Призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;

1.3. Організація роботи Команди супроводу;

1.4. Контроль за виконанням висновку ІРЦ;

1.5. Залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;

1.6. Контроль за виконанням завдань учасниками Команди супроводусвоїх функцій;

1.7. Розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП;

1.8. Залучення батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР;

1.9. Оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;

1.10. Моніторинг виконання ІПР.

2. Практичний психолог:

2.1. Вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;

2.2. Психологічний супровід дитини з ООП;

2.3. Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;

2.4. Надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП;

2.5. Консультативна робота з батьками дитини з ООП;

2.6. Просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.

3. Класний керівник, вчителі предметів

3.1. Забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;

3.2. Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби, результати виконання дитиною навчальної програми;

3.3. Участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;

3.4. Розробка індивідуальної навчальної програми в закладі загальної середньої освіти;

3.5. Визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

3.6. Створення належного мікроклімату в колективі;

3.7. Надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми дитиною з ООП.

4. Асистент вчителя:

4.1. Спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

4.2. Участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;

4.3. Участь у розробці ІПР;

4.4. Участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми;

4.5. Адаптація освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;

4.6. Оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

4.7. Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;

4.8. Надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП.

5. Батьки дитини з ООП:

5.1. Доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань);

5.2. Прийняття участі у роботі Команди супроводу, а також у складанні ІПР;

5.3. Створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.

VІ. Організація роботи Команди супроводу


1. Загальне керівництво Командою супроводу дітей з ООП покладається на директора або заступника директора з навчально-виховної роботи, який несе відповідальність за виконання покладених на Команду завдань та розподіл функцій між її учасниками.

2. Робота Команди супроводу здійснюється в межах основного робочого часу працівників.

3. Однією з організаційних форм діяльності Команди супроводу є засідання її учасників, яке проводиться не менше 3 (трьох) разів протягом навчального року.

За потреби скликаються позачергові засідання. Ініціювати позачергове засідання Команди супроводу може будь-хто з її учасників.

4. Головою засідання Команди супроводу є директор або заступник директора з навчально-виховної роботи в закладі загальної середньої освіти.

5. Рішення засідання Команди супроводу приймаються за результатами колегіального обговорення інформації кожного її учасника відкритим голосуванням (за умови присутності на засіданні не менше 2/3 від загального складу).

6. Рішення засідання Команди супроводу оформляється протоколом, який веде секретар засідання. Протокол засідання підписується головою, секретарем та всіма учасниками засідання.

7. Секретар призначається із числа складу постійних учасників Команди супроводу.

VІІ. Організація надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дитині з особливими освітніми потребами

1. Відповідно до висновку ІРЦ, індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності), результатів понятого-педагогічного вивчення дитини Команда супроводу складає індивідуальну програму розвитку дитини з ООП впродовж 2-х тижнів з моменту початку освітнього процесу. ІПР погоджується батьками та затверджується керівником закладу освіти.

2.Команда супроводу переглядає ІПР з метою її коригування та визначення прогресу розвитку дитини у закладі загальної середньої освіти двічі на рік (у разі потреби частіше).

3.Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП Команда супроводу розробляє індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму в закладі загальної середньої освіти.

4.Команда супроводу визначає способи адаптації (у разі необхідності модифікації) освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП.

5.Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг здійснюється шляхом проведення індивідуальних і групових занять.

6.У разі виникнення труднощів у реалізації ІПР, Команда супроводу звертається до фахівців ІРЦ щодо надання методичної допомоги.

7.Команда супроводу формує та узгоджує з батьками розклад корекційно-розвиткових занять дитини з ООП.

8.Корекційно-розвиткові заняття згідно з ІПР проводяться педагогічними працівниками закладу освіти та (або) залученими фахівцями ІРЦ, інших установ/закладів, фізичними особами, які мають право здійснювати освітню діяльність у сфері освіти.

Наказ

31.08.2023 № 154

Про затвердження персонального складу

команди психолого-педагогічного супроводу

для Боднарчук Данієли,

дитини з особливими освітніми потребами

Відповідно до статті 20 Закону України «Про освіту», пункту 3 Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 року № 609 та з метою створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого – педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу для учениці з особливими освітніми потребами 2 класу Боднарчук Данієли Андріївни, що додається.

2. Команді супроводу:

2.1. У своїй роботі дотримуватись Положення про команду психолого-педагогічного дитини з особливими освітніми потребами;

2.2. Дотримуватись конфіденційності щодо діагнозів дітей з особливими освітніми потребами.

3. Призначити відповідальною за виконання покладених на Команди завдань та функцій заступника директора з навчально-виховної роботи Худанич Наталію Василівну.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор гімназії Олеся ТЕРПАЙ

Персональний склад

команди психолого-педагогічного супроводу

Боднарчук Данієли Андріївни,

учениці 2 класу, дитини з ООП

Постійні учасники:

1. Худанич Наталія Василівна, заступник директора з НВР;

2. Терпай Сніжана Юріївна, класний керівник;

3. Сенинець Наталія Петрівна , асистент учителя;

4. Блищак Наталія Антонівна, практичний психолог;

5. Петровцій Ольга Олександрівна, вчитель – реабілітолог;

6.Борисевич Людмила Петрівна, директор ІРЦ;

7.Кобрин Ярослава Михайлівна, медична сестра;

8. Боднарчук Оксана Михайлівна, мама дитини з ООП.

Індивідуальний навчальний план

для дитини з особливими освітніми потребами

Боднарчук Данієли Андріївни

учениці 2 класу

Греблянської гімназії

на 2023-2024 навчальний рік

Складений за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна, затвердженою наказом МОН України від 12.08.2022 № 743-22

Програма нової української школи (НУШ)

Навчальні предмети Кількість годин на тиждень
Інваріантна складова 2 клас Разом
Українська мова 5 5
Англійська мова 3 3
Математика 3 3
Я досліджую світ 8 8
Мистецтво 2 2
Фізична культура 3 3
Усього 21+3 21+3
Варіативна складова
Корекційно-розвиткові заняття:
Розв.емоц.і конг.сфери 1(20 хв.) 1
Лікувальна фізкультура 1(20 хв.)
Гранично-допустиме тижневе навчальне навантаження 22 22
Всього 22+3 22+3

Розклад уроків

для учениці 1 класу

Боднарчук Данієли Андріївни

Греблянської гімназії

на ІІ семестр 2023-2024 навчального року

День тижня Урок Час проведен ня Навчальний предмет ПІБ учителя, асистента вчителя Кабінет
Понеділок 1 08.10 - 08.50 Я досліджую світ ТерпайС.Ю.СенинецьН.П. 2 клас
2 08.55 - 09.35 Українська мова Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
3 09.50 - 10.10 10.10 -10.30 Розв. емоц.і конг.сфери Лікувальна фізкультура Блищак Н.А. Петровцій О.О. інкл.-рес. кімн. спорт. зала
4 10.45 -11.25 Я досліджую світ Терпай С.Ю., Сенинець Н.П 2 клас
5 11.45 - 12.25 Англійська мова Вийбер І.І.Сенинець Н.П. 2 клас
6 12.35 - 13.15 Фізична культура Петровцій О.О.Сенинець Н.П. спорт. зала
Вівторок 1 08.10 - 08.50 Англійська мова Вийбер І.І.Сенинець Н.П. 2 клас
2 08.55 - 09.35 Українська мова Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
3 09.50 –10.30 Фізична культура Петровцій О.О.,Сенинець Н.П. спорт. зала
4 10.45 -11.25 Музичне мистецтво Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
5 11.45 - 12.25 Я досліджую світ Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
Середа 1 08.10 - 08.50 Я досліджую світ Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
2 08.55 - 09.35 Українська мова Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
3 09.50 - 10.30 Математика Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
4 10.45 -11.25 Фізична культура Петровцій О.О.,Сенинець Н.П. спорт. зала
5 11.45 - 12.25 Англійська мова Вийбер І.І.,Сенинець Н.П, 2 клас
Четвер 1 08.10 - 08.50 Я досліджую світ Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
2 08.55 - 09.35 Математика Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
3 09.50 - 10.30 Українська мова Терпай С.Ю.,СенинецьН.П 2 клас
4 11.45 - 12.25 Я досліджую світ Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
5 12.35. – 13.15 Гурток Терпай С.Ю.,Сенинець Н.П. 2 клас
П’ятниця 1 08.10 - 08.50 Я досліджую світ Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
2 08.55 - 09.35 Українська мова Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
3 09.50 – 10.30 Математика Терпай С.Ю., Сенинець Н.П. 2 клас
4 11.45 - 12.25 Образотворче мист Терпай С.Ю,Сенинець Н.П. 2 клас
5 12.35. – 13.15 Я досліджую світ Терпай С.Ю.,СенинецьН.П. 2 клас

Наказ

31.08.2023 № 155

Про затвердження персонального складу

команди психолого-педагогічного супроводу

для Тетері Максима, дитини

з особливими освітніми потребами

Відповідно до статті 20 Закону України «Про освіту», пункту 3 Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 року № 609 та з метою створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого – педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити персональний склад команди психолого-педагогічного супроводу для учня з особливими освітніми потребами 5 класу Тетері Максима Миколайовича, що додається.

2. Команді супроводу:

2.1. У своїй роботі дотримуватись Положення про команду психолого-педагогічного дитини з особливими освітніми потребами;

2.2. Дотримуватись конфіденційності щодо діагнозів дітей з особливими освітніми потребами.

3. Призначити відповідальною за виконання покладених на Команду завдань та функцій заступника директора з навчально-виховної роботи Худанич Наталію Василівну.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор гімназії Олеся ТЕРПАЙ

Персональний склад


команди психолого-педагогічного супроводу


Тетері Максима Миколайовича,

учня 5 класу, дитини з ООП


Постійні учасники:

1. Худанич Наталія Василівна, заступник директора з НВР;

2. Гаджега Віра Іванівна, класний керівник;

3. Вийбер Іра Іванівна , асистент учителя;

4. Блищак Наталія Антонівна, практичний психолог;

5. Петровцій Ольга Олександрівна, вчитель – реабілітолог;

6.Борисевич Людмила Петрівна, директор ІРЦ;

7. Кобрин Ярослава Михайлівна, медична сестра;

8. Тетеря Марта Василівна, мама дитини з ООП.

Індивідуальний навчальний план

для дитини з особливими освітніми потребами

Тетері Максима Миколайовича

учня 5 класу

Греблянської гімназії

на 2023-2024 навчальний рік

Складений відповідно до додатку 3 Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої світи з навчанням українською мовою (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ № 235 від 19.02.2021)

Освітня галузь Навчальні предмети 5 клас Разом
Інваріантна складова
Мовно-літературна Українська мова 4 4
Українська література 2 2
Англійська мова 3,5 3,5
Зарубіжна література 1,5 1,5
Математична Математика 5 5
Алгебра - -
Геометрія - -
Природнича Інтегрований курс «Пізнаємо природу» 2 2
Біологія - -
Географія - -
Фізика - -
Хімія - -
Соціальна і здоров'язбережувальна Інтегрований курс «Здоров'я, безпека та добробут» 1,5 1,5
Громадянська та історична Вступ до історії України та громадянської освіти 1 1
Інформатична Інформатика 1,5 1,5
Технологічна Технології 2 2
Мистецька Музичне мистецтво 1 1
Образотв. мистецтво 1 1
Мистецтво - -
Фізична культура Фізична культура 3 3
Разом (без фізичної культури + фізична культура) 26+3 26+3
Варіативна складова
Корекційно-розвиткові заняття:
Корекція розвитку (2год.по20хв.) 1
Ритміка (1год.по20хв.) 0,5
Гранично допустиме навчальне навантаження 27,5 27,5
Всього (без фізичної культури + фізична культура; без урахування поділу класів на групи) 27,5+3 27,5+3

Розклад уроків

для учня 5 класу

Тетері Максима Миколайовича

Греблянської гімназії

на ІІ семестр 2023-2024 навчального року

День тижня Урок Час проведен ня Навчальний предмет ПІБ учителя, асистента вчителя Кабінет
Понеділок 1 08.00 - 08.45 Англійська мова Бантюк У.В. , Вийбер І.І. 5 клас
2 08.55 - 09.40 Українська мова Терпай О.Є., Вийбер І.І. 5 клас
3 09.50 - 10.35 Математика Штефаньо Є.І., Вийбер І.І. 5 клас
4 10.45 - 11.30 Математика Штефаньо Є.І., Вийбер І.І 5 клас
5 11.45 - 12.30 Українська література Терпай О.Є. 5 клас
6 12.35 - 13.20 Здоров’я, безпека та доб. Гаджега В.І., Вийбер І.І. 5 клас
7 13.25 -14.10 Фізична культура Петровцій О.О. спорт. зала
Вівторок 1 08.00 - 08.45 Розв. емоц.і конг.сфери Розв.емоц.і конг. сфери Блищак Н.А. Блищак Н.А. інкл.-рес.кім.
2 08.55 - 09.40 Математика Штефаньо Є.І., Вийбер І.І. 5 клас
3 09.50 - 10.35 Пізнаємо природу Гаджега В.І. Вийбер І.І. 5 клас
4 10.45- 11.30 Англійська мова Бантюк У.В. Вийбер І.І. 5 клас
5 11.45 - 12.30 Зарубіжна література Попович В.В.,Вийбер І.І. 5 клас
6 12.35 - 13.20 Технології Глушко М.М., Вийбер І.І. 5 клас
7 13.25 -14.10 Інформатика ( ІІ група) Штефаньо І.А. 5 клас
Середа 1 08.00 - 08.45 Вступ до історії України та громад. осв. Худанич Н.В., Вийбер І.І. 5 клас
2 08.55 - 09.40 Зарубіжна література Попович В.В., Вийбер І.І. 5 клас
3 09.50 - 10.10 10.10 – 10.35 Математика Лікувальна фізкультура Штефаньо Є.І. ,Вийбер І.І. Петровцій О.О., Вийбер І.І. 5 клас
4 10.45 - 11.30 Українська мова Терпай О.Є, Вийбер І.І. 5 клас
5 11.45 - 12.30 Українська література Терпай О.О., Вийбер І.І. 5 клас
6 12.35 - 13.20 Фізична культура Петровцій О.О. спорт. зала
Четвер 1 08.00 - 08.45 Пізнаємо природу Гаджега В.І. 5 клас
2 08.55 - 09.40 Технології Глушко М.М., Вийбер І.І. 5 клас
3 09.50 - 10.35 Образотворче мистецтво Калинич М.М., Вийбер І.І. 5 клас
4 10.45- 11.30 Фізична культура Петровцій О.О., Вийбер І І спорт. зала
5 11.45 - 12.30 Українська мова Терпай О.О., Вийбер І.І. 5 клас
6 12.35 - 13.20 Музичне мистецтво Павльо Я.В.,Вийбер І.І. 5 клас
П’ятниця 1 08.25 - 08.45 Українська мова Терпай О.Є., Вийбер І.І. 5 клас
2 08.55 - 09.40 Математика Штефаньо Є.І. 5 клас
3 09.50 – 10.35 Англійська мова Бантюк У.В., Вийбер І.І. 5 клас
4 10.45 - 11.30 Математика Штефаньо Є.І., Вийбер І.І. 5 клас
5 11.45 - 12.30 Вступ до історії Укр. Худанич Н.В., Вийбер І.І. 5 клас
6 12.35 - 13.20 Технології Глушко М.М.,Вийбер І.І. 5 клас


/Files/images/nklyuzya_/IMG-1bdbeb33ed66d47981320326885df8d7-V.jpg

/Files/images/nklyuzya_/IMG-6e57217684431817d2962c500ba22076-V.jpg /Files/images/nklyuzya_/IMG-25a1b625155e95fcd8e6921f215472b1-V.jpg /Files/images/nklyuzya_/IMG-7e50836c311d41cb7ad7f0dc0f685add-V.jpg/Files/images/nklyuzya_/IMG-cacdb111c140bd5602cbb3478c410e61-V.jpg /Files/images/nklyuzya_/IMG-f99c941d83d97778a8e169f91aba7b55-V.jpg

/Files/images/vdkrit_uroki/IMG-64f6b604bbfa0c9fb9a40a9ba23db2d1-V.jpg/Files/images/vdkrit_uroki/IMG-69f486c635343bfbc6887f681233f8dc-V.jpg/Files/images/vdkrit_uroki/IMG-8cf58c6c5070ae3224177bb1ea5e790a-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1342

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.